Overgang til nytt medlems system, SPOND

Postet av Beate Kant Jonli den 5. Jan 2020

Hei og godt nytt år alle sammen:)

Fra 1.1.2020 ble alle klubber underlagt Norges idrettsforbund pålagt å gå over til et medlems system godkjent av de, vi har havnet på at vi vil bruke et system som heter SPOND, de er i stor grad styrt av en app og har svært god brukervennlighet. Vi kommer til å bruke denne appen som vår hovedkommunikasjon ut til dere som medlemmer, og vi oppfordrer dere alle til å laste ned appen og bli med i gruppen som heter STØREN SPORTSKLUBB. Her vil det kommer mere info etterhvert om ulike undergrupper og hvordan vi skal organisere oss i appen.

Det som er viktig når dere laster ned appen og logger inn er å sjekke at den infoen vi har på dere stemmer, her er det også viktig å sjekke at det er riktig på barn og evt andre dere er kontkatperson for.

Anbefaler dere også å aktivere spnd cashback, gratis for dere, viktige penger inn til klubben.

Har dere spørsmål? Send oss gjerne spørsmål i appen, eller pr e-post til storensportsklubb@outlook.com.

Beate