Koronaviruset - oppdatert informasjon

Postet av Håvard Melby den 12. Mar 2020

Styret i Støren SK har besluttet å avlyse alt av sportslig aktivitet frem til 1.4.2020.

Det betyr at alle fotball- og håndballtreninger, samt skileik og treninger i regi av skiavdelinga avlyses i første omgang frem til 1.april. Styret i Sportsklubben følger situasjonen tett, og vil til en hver tid følge de råd som gis av helsemyndigheter, kommune og idrettsforbund.

Håndball
Norges håndballforbund har besluttet å avlyse alle kamper fra og med i dag 12.3.
Se egen info fra håndballforbundet her

Fotball
Norges Fotballforbund har vedtatt at all breddeaktivitet stoppes ut april. Dette innebærer all form for trening, samlinger og kampaktivitet.

Ski
Lysløyperenn er ferdig for i år. Når det gjelder Marit Bjørgen-rennet har komiteen løpende dialog og vil komme med egen informasjon når nødvendige risikovurderinger er tatt.

Møtevirksomhet
Årsmøtet i Støren SK er berammet til den 19.3.2020 og vil gå som planlagt inntil det eventuelt måtte komme andre føringer fra helsemyndighetene. Det vil bli tatt nødvendige forholdsregler og vi ber om at du ikke møter på årsmøtet om du har vært i områder med utbredt smitte, eller har nær omgangskrets som har vært i slike områder. Er du satt i karantene ber vi deg om å respektere dette, og at du ikke møter.

For annen intern møtevirksomhet i Støren SK anmoder vi om å holde dette til et minimum. Ordinære styremøter kan også holdes på skype, via e-post eller lignende.

Avslutningsvis anmoder vi alle om å følge de generelle råd som gis.
Sportsklubben oppdaterer fortløpende om noe nytt skulle oppstå.

Ved spørsmål, ta kontakt med leder i Støren SK - Håvard Melby / 41008383